Emelie

letar nya äventyr

tom i skallen

Publicerad 2009-05-21 01:48:32 i Allmänt,

då var man i Halmstad, sjukt mysig stad.
men saknar man Stockholm rejält eller?
JA !

Har det i vilket fall väldigt mysigt med Linnea, tänk att det var 1,5 år sen vi träffades.. skumt :)
Men gud så man saknat den tjejen.
Hon fyller för övrigt år idag (torsdag) ska dock jobba 24 timmar from 11.00.. så jag får klara mig själv imorgon, blir lite promenad, lite stan, lite mail, lite resplaner,  + massa tankar om livet..
fullt upp helt enkelt !

idag tog vi en rejäl sovmorgon, begav oss sen till stan.. Efter lite ärenden så drog vi hem för att käka + lite nytt make och kläder för att dra vidare till grillfest med Neas vänner, snabbt in till stan sen för att möta upp ännu fler.
Dom är så vänliga här nere (linneas kompisar iaf)
Alla jag träffat ikväll som hört att jag blir utan Linnea i 24 timmar, har erbjudit sig som sällskap imorgon. snällt :)

varför ska de kännas så svårt..
varför vill man alltid ha det man aldrig kan få???

kanske man inte tillåter sig själv att få de man vill ha??
eller så hanterar man alltid saker och ting på fel sätt?
men vad vill man egentligen?

kommer nog ta lång tid för mig att somna,  för mycker tankar och känslor.. livet vore lite enklare ibland om vissa var tankeläsare !
vore så gött bara med ett samtal...konstigt nog....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela