Emelie

letar nya äventyr

behöva va ensam ångest.

Publicerad 2009-11-06 18:54:43 i Allmänt,

nu har man ätit sin middag, tur man kan äta på jobbet..
jag är rätt trött. nu inväntar jag bara de sista grejjerna.
sen kan jag lunka ner till tåget och möta upp cilla lilla !

varför gick en vecka så fort? Linnea kom tillbaka och va mitt 24seven sällis !
tur jag får ta hand om mina andra fina vän i helgen, men söndags ångesten början redan komma då jag ska behöva sova och va själv igen.. blä. ge mig en katt.

eller de va nog en dålig idé....

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-11-06 19:24:15

Wiiiee nu är du hemma snart och jag kommer med både frukost, ork och lite glädje ;) Tänkte eftersom de är så lyhört här så får jag interneta lite innan du kommer ist för att prata i telefon i trappuppgången. Grannarna verkar ha en trevlig middag iaf =) hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela