Emelie

letar nya äventyr

elefanter.

Publicerad 2009-11-15 00:35:39 i Allmänt,

Jag kom hem vid kvart över elva. ser att det är en massa kartonger överallt i trapphuset.
så min tanke, aha.. nån flyttar, eller ska flytta in..
det visar sig lite senare att det är inflyttning som sker i lägenheten över mig.
har väl nämt tidigare att det är rätt lyhört här?!?.
dom är säkert 5 personer där uppe. klockan är halv ett. visserligen på en lördag, men ändå.
brukar man flytta nattetid??

det är precis som elefantdicso, ni vet hur det brukar va i huvudet då man är så där jävulskt bakis.
så mycket härjar dom..

jag vill sova!
blä för lyhörda hus.

Kommentarer

Postat av: cickis

Publicerad 2009-11-15 02:01:32

drygt..jag kan inte heller sova:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela