Emelie

letar nya äventyr

förför mig, eller så förhör jag dig.

Publicerad 2009-11-20 18:44:10 i Allmänt,

fick jobba till fyra idag, vilket va mycket bra.

ikväll ska jag till Hovet, en kär vän från Åretiden bjöd med mig dit, tydligen nån boxnings "gala" :P
spännande. efter de ska de festas, de är planen. och när man är ute med Sanna kan nog allt hända.
Vi hade iaf sjukt kul uppe i Åre :)

imorgon blir det en hel dag med Cicki, vad vi ska göra är ännu oklart. men det kommer bli en härlig dag med fint sällskap. kan också sluta hur som helst. förmodligen med träningsvärk i magen pga av allt roligt som cicki säger!

kör med min vanliga look. sekreterar looken, den klär mig. 
tog på mig en röd klänning, men jag föredrar lite mer diskret klädsel, men med förföriska ögon ! 
får se om man har känslan kvar att förföra någon ;)
nä just jag, jag blir förförd, du blir förhörd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela