Emelie

letar nya äventyr

förförd.

Publicerad 2009-11-21 20:22:56 i Allmänt,

vi hade en super rolig kväll.
jag kom fram till att min framtid finns i boxningsringen.
lätt att jag ska börja boxas på riktigt. vilken kick !
och lätt att jag ska testa på det i Thailand.

vart en rätt spontan kväll, Cicki och en kompis till Sanna gjorde oss sällskap.
Började med billig öl på Carmen.
sen vart de dans, mera öl och flirtande på ett ställe.
haha, skrattar fortfarande åt att stället verkligen heter: Ett ställe :)

dagen har bestått i lördgashäng med Cicki, fikat kladdkaka hos moster, varit ut till Barkarby fram och tillbaka.
precis fått  oss middag, som vi nu smälter samtidigt som vi försöker komma på om vi vill sitta hemma eller gå ut!?
det lockar lite att ta en till utekväll, då gårdagen slutade klockrent !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela