Emelie

letar nya äventyr

galet

Publicerad 2009-11-28 12:32:24 i Allmänt,

herre jävlar vilken kväll....
varför dessa minnesluckor??
vaknar upp i nån annans säng och undrar hur tusan jag kom dit och varför.
tar mig en titt i den enorma lägenheten (som typ har fönster åt alla väderstreck) och klurar ut att jag måste va på kungsholmen.
ångesten kommer som en bomb, då jag inser att jag inte vet vart min lilla partyväska är.
mobil, kamera, kontokort. ni vet de där viktiga!
kan inte ringa nån, och ingen vet vad som hr hänt.
vill bara ha min telefon och tillbaka minnet!

tog mig hemöver tillslut, och väskan ligger kvar på byrån.
tog inte ens med mig den ut, de va väl konstigt!
men de va mycket som var konstigt igår. jag sa konstiga saker, beteede mig underligt.
alkohol. va sa vi, aldrig mer?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela