Emelie

letar nya äventyr

JA !

Publicerad 2009-11-11 21:56:39 i Allmänt,

dom är så snälla på mitt jobb, så jag fick gå hem tidigare..
rätt skönt då man har varit igång sen kvart i 6 imorse. med undantag för min "powernap"..
upp lika tidigt imorgon. men sen har jag hela dagen fri. fri för firande :) ska kalasa med middag hos Frida vid 6. de blir mys!

borde lägga mig, men vill ju inte misa True Blood, så de blir läggdags efter elva snåret..
får ta igen sömnen imorgon. eller nån annan dag, eller nån annan vecka..

imorgon är ingen vanlig dag, imorgon är de Emelies födelsedag, hurra hurra hurra!


 

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2009-11-12 09:29:26

Hipp Hipp Hurra på din födelsedag.

Vi ringer lite senare idag, ha en bra dag. kram från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela