Emelie

letar nya äventyr

jag finns kvar.

Publicerad 2009-11-19 18:52:19 i Allmänt,

har egentligen ingen lust att logga in här.
men ni kanske tror att jag ruttnar i min lägenhet.
så farligt är det inte.
jag jobbar.
äter middag med fina vänner.
fikar go fika på chokladbollen.
får presenter av min chef (för övrigt en skit snygg DonnaKaren kappa)
längtar hem en smula.
ska återförenas med en gammal Åre vän imorgon.
ut på bus och äventyr med cicki på lördag.
jobba söndag..

har sagt upp lägenheten !
känns skönt.
och känns inte konstigt alls att va bolös då jag kommer hem från resan i april.
det löser sig. det gör de ju alltid.

3,8 soltimmar har vi fått här i stockholm under november.
inte undra på att man är lite små deppig..

55 dagar till, det går väl fort? va?
vad gör ni på nyår?
vad händer i Stockholm på nyår?
........

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-11-20 12:14:41

puh, jag trodde nästan att det hade hänt nåt när du inte hade uppdaterat.. gillar ju när du bloggar! :) PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela