Emelie

letar nya äventyr

orka.

Publicerad 2009-11-06 15:59:29 i Allmänt,

jag orkar inte att det är helg igen.
jag orkar inte att alla ska gå ut,
och alla måsten på att göra saker när de är helg.
jag orkar inte med att inte veta vad som händer där ute.
orkar inte tänka på pengar.
Orkar inte må dåligt för att jag måste tacka nej till saker och prioritera bort grejjer pga att jag är urfattig.
Orkar inte med mig själv då jag då och då tänker på fel person.

Det enda jag orkar just nu är att Cicci kommer på besök ikväll.
det enda jobbiga med det är att jag knappt har råd att bjuda på frukost.
jag som tänkte gå på vatten och morots diet..


borde döpa om min blogg till bitterfittan !

Kommentarer

Postat av: Fripps

Publicerad 2009-11-06 17:50:09

hey you! du kan käka mina morötter som jag glömde också ;p och glömde jag en grå kofta hos dig? det känns nästan som det ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela