Emelie

letar nya äventyr

planerar

Publicerad 2009-11-13 09:35:13 i Allmänt,

jag har inte vänt på dygnet, men totalt tappat sovtimmar.
jag är trött.
jag tänker tillbaka på tiden i åre, då jag i princip jobbade från 06.00-02.30. med nån timmes vila på em.
hur fan orkade jag?
nu har jag inte ens jobbat en vecka dubbelt, och inte alls lika många timmar.
hur går det ihop?

efter att jag jobbat klart här i flemingsberg så åker jag hem, sover några timmar för att hoppa på kvälls passet på hotellet. fredag kväll dessutom, de lär nog hända lite i baren..

jag planerar inte in vad som händer under mina dagar, utan planerar i minsta detalj hur när och vart jag kan sova nån timme.. det enda jag tänker på är att planera in sömn på dygnets 24 timmar...
men de ger väl belöning :D

imorgon får jag lite sovmorgon, kanske en mysig sådan med sällskap. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela