Emelie

letar nya äventyr

sömnlös i sthlm

Publicerad 2009-11-12 09:37:48 i Allmänt,

likt en 9åring så låg jag vaken igår,kunde verkligen inte sova.
så som det alltid brukar vara före sin födelsedag eller dagen före julafton.
när man var mindre iaf, jag fyller för tusan 22. och har då minsann inte firat min födelsedag på hemmaplan, på många år.
vad väntade jag på? att nån skulle bryta sig in på morgonen sjunga och komma med paket.
nä, jag har fått världens mest önskade födelsedagspresent av mor och far. en ryggsäck till resan!
och sången klarar jag mig utan.. :)

konstigt bara att jag inte kunde slappna av och sova.

är det idag man kan köra på grejjen, jag fyller faktiskt år idag, så jag slipper väl göra det här.
eller jag kan få äta två bullar, för jag fyller faktiskt år..
varför ska man få så mycket förmåner för att man blir ett år äldre.
konstigt, men jag äter nog en extra bulle.
och lägger latsidan till på jobbet..
allt för att de finns anledning till det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela