Emelie

letar nya äventyr

under täcket.

Publicerad 2009-11-22 22:02:59 i Allmänt,

avnjöt precis en skål med vanilj glass som jag toppade med lite vit choklad.
hur gott som helst. men största anledningen att de blev glass, är att jag känner av mina halsmandlar..
ömmande och ont. så nu bäddar jag ner mig och slår på en kärleksfilm. - a walk to remember. Kom mycket väl ihåg när Sofia introducera den för mig, och man gråter varje gång. eller ja de lär visa sig ikväll ;)

helgen har iaf varit kanon !
verkligen vad jag behövde.
Men jag ser redan fram emot nästa helg, då blir det ännu en helg fylld med massa spännande saker !
sen är de ju första advent, mysigt :)
vem bjuder på glöggfika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela