Emelie

letar nya äventyr

doftljus.

Publicerad 2009-10-12 21:37:16 i Allmänt,

doftljus är väl underbart ! jag tycker verkligen om hösten. allt blir en aning mysigare ;)
dom gånger jag tycker mindre om hösten är när de regnar och man är utan paraply och med ej vattentäta skor. Då har jag lust att börja gråta.. Hatar verkligen att bli blöt och kall om fötterna, inget hit..
men annars är de väl bra mysigt.
eller är de för att man har nåt senare i vinter att se framemot, så man inbillar sig att det är härligt med höst.

Just nu ser jag fram emot att få åka hem till R.
mams o paps har gjort makeover, kök, hall och vardagsrum är omgjort, nya golv och tapeter, samt helt nytt möblemang i vardagsrum.. riktigt spännande.. Sa åt mamma att ha lite fix till mig då jag kommer hem, så jag får hålla mig sysselsatt. För de är väl ingen som undgått min lappsjuka??? tvättstugan står väl next på tur som jag förstår. så jag tyckte att jag kunde hugga in där :) tror dock inte mamma tog mig på allvar..

jag kan minsann jag också, idag har jag faktistk klistrat fast gummilist i en massa fönster. de  ni :P
hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela