Emelie

letar nya äventyr

kan man beställa sällskap.

Publicerad 2009-10-24 00:28:28 i Allmänt,

Precis kollat klart på Ett perfekt mord.
Bra film, härligt med lite spänning.
För mitt liv är ju helt händelselöst, eller?!
Kung resultat i Idol, helt rätt person som åkte ut..
och nu ser vi reprisen på Roast på Berns, man får väl aldrig nog av lite skratt !
mysigt med sällskap..måste nog verkligen skaffa ett husdjur.
vill inte va själv om dagarna, det är det jag blir deprimerad av..

imorgon får jag sällskap hela dagen. Jag och runt 5000 personer ska dansa gärnet till härliga dansband.
Dansband va ju inte riktigt min grej, men jag tror att det här kan bli kul! Jag hoppas jag kommer tycka att det är kul. verkligen! mina fötter hoppas mest på att de inte är betong golv.

Cicki gillar för övrigt kulturnyheterna !
bara så alla vet de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela