Emelie

letar nya äventyr

morötter ! ! ! !

Publicerad 2009-10-03 20:18:36 i Allmänt,

Jag knaprar morötter. fasiken va gott de egentligen är !
man glömmer lätt :)
Men tro inte att jag har blivit ett grönfreak, jag knaprar faktiskt lite godis också.
men måste nog få säga att morötterna är godare. jag är allvarlig!
Nu visas Körslaget, men jag vill inte helt erkänna att jag kollar.
Vill inte klassas som en av dom där som sitter hemma och följer maniskt allt som visas på tv
(inget fel med det) men gör man det i ensamhet, så kan man ju börja undra vilket liv man lever.

Vart försvann alla?
varför sitter jag ensam både fredag och lördag kväll?
Om ingen annan tar initiaiv, så får jag göra det.
NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela