Emelie

letar nya äventyr

Emma fyller år idag!

Publicerad 2009-09-27 09:18:00 i Allmänt,

Emmis fyller år idag, och firar det här med oss, de är väl underbart ! Grattis hjärtat !

tiden går jätte sakta, jag har inte ens varit här i två timmar. men är redan less.
tur att jag slutar tidigt!
har lånat en ipod, dvs en hel drös med massa ny musik.vilket va oerhört välbehövligt då jag hunnit bli rätt less på min telefon. nu känns livet lite lättare när man sitter trött på tåget på väg till jobbet kl 7 på en söndagmorgon.

helt underbart att jag är ledig imorgon också. för vi pratade faktiskt om att dricka lite högprocentigt ikväll också.
men vart går man ut på en söndag?

För er nyfikna så var de tomt utanför Club Privé imorse, om man bortser från alla 50 taxibilar och tillhörande chafförer, som ivrigt väntade på att få skjutsa hem tillfredställda män.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela