Emelie

letar nya äventyr

hjälp mig att byta lampa !

Publicerad 2009-09-08 21:17:22 i Allmänt,

fan också. min lampa i badrummet har gått sönder.
för att kunna byta så måste man va upp emot 2 meter lång..
alternativ äga en stol eller pall att stå på.
nån som känner sig lång? eller manad att komma hit med något att stå på.
de skulle uppskattas..

Nästa vecka kommer Camilla Läckbergs fyrvaktaren ut.. gissa om jag ska köpa det!!!
+ att Flickan som lekte med elden har biopremiär.. gissa om jag ska se den!!!
sen är de tusen andra saker jag vill göra.. kollade dock kontot och utgifterna har redan sprungit iväg.
så vet inte hur jag ska få ihop alla nöjen jag vill göra..

för till att börja med så blir de så klart lite fest i helgen..
hoppas på lite shysst barhäng här runt Odenplan.. om dom hänger på gymmet på Odenplan så måste dom väl festa där också? dom Stiliga grabbarna alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela