Emelie

letar nya äventyr

jag är irriterad.

Publicerad 2009-09-22 17:46:54 i Allmänt,

min kropp har verkligen inte hängt med mitt huvud idag, eller virse versa. typ..
jag är imponerad över att jag lyckats hålla alla glas och tallrikar hela idag, däremot har jag spillt ut en massa saker. sjukt onödigt. men så blir de då kroppen inte är på topp...

vilket i sin tur gör mig irriterad, irriterad på saker, på människor, på kommentarer.
Så nu behöver jag få en upppiggande nyhet eller umgås med nån som gör mig glad.
jag blir irriterad att folk är så odriftiga, fan ta tag i saker och ting. varför låta de vänta.
jag blir irriterad när folk alltid ska komma med negativa kommentarer när man kommer med en ide som man vill genomföra. jag blir irriterad på folk som är vuxna bebisar, folk som är socialt handikappad..folk som lovar saker dom inte kan hålla.

blir även irriterad på mig själv som tagit på mig jobb även kommande helg..
ska dock trotsa det och unna mig och göra nåt kul..nåt riktigt kul (hoppas jag)
nu har jag haft lugna sköna kvällar, mysigt..
men nu får de va nog! nu är jag sjukt sällskapsjuk och vill inte va själv en minut till..
det gör mig också irriterad, att folk inte kan ses när jag kan..
vilket resulterar i ensamhet.

jag blir irriterad på ensamhet...


vad gör er irriterad.???
just idag, alltså?

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-09-22 23:13:56

min huvudvärk gör min irreterad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela