Emelie

letar nya äventyr

jogging!

Publicerad 2010-04-19 19:05:56 i Allmänt,

oförskämt pigg idag med tanke på helgens uteblivna sömn..
tog mig direkt till vaccindirekt efter jobbet för att ta den tredje och sista twinrix sprutan.
skönt, slipper man tänka på det :)
dock sjukt tråkig utgift, lite roligare var det att handla jogginskor på adidas outlet.
Så nu är jag redo för vår och sommar promenaderna :)

medans jag väntar på att cickisen ska komma hem så trycker jag i mig en tallrik med fil och frukt, får bli dagens middag, funkar för mig :) ikväll blir de återigen filmmys !

fortfarande inget napp på boende, så hör ni nåt hojta till. ganska mysigt att bo runt hos sina kompisar dock.. men självklart funkar ju inte det en längre tid ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela