Emelie

letar nya äventyr

kanske ska börja om här också.

Publicerad 2010-04-18 19:01:48 i Allmänt,

Tänkte jag skulle lägga upp fina bilder på min shopping som jag lyckades göra så här på en söndag. :) pigg och glad som man är även fast man kom hem efter 6 imorse.. 

vilken helg, spontan utgång i fredags efter att ha smsat hela telefonboken om partysällskap. fick mot midnatt svar och drog in mot stureplan. East, Berns och Solidaritet fick sig ett besök. och det var kul att få dansa och checka in utelivets värld även denna helg. ;) slår aldrig fel. la mig kvart i åtta på morgonen.. men det hindrade inte mig för att tagga om och dra på Innebandyns efterfest på annexet, en massa sportkillar. behöver jag säga mer?! :) efterfest och sen korridors efterfest på hotellet.. natten/morgon spenderades mest i hissen, då vi hade svårt att välja vilken våning vi ville va på.. herre gud vilken kväll . :) vilken helg.

Tog en söndagsbrunch på mosebacke med Linda idag, kul och mysigt ! och gott så klart.
nu söndagsmys med cickisen :)
trots en hård helg med lite sömn så har jag en massa ny energi för veckan med jobb.

lite dåligt med inlägg här, men de blir så när man flyttar runt natt för natt. jag har börjat vänja mig lite med att gå runt med en tung väska.. men gud så skönt de vore att ha eget.. nån som vill gå i borgen för mig? vore nice att kunna köpa sig en lägenhet!

iaf är jag sjukt nöjd med min shopping idag, bara röda rea lappar som gäller och gud så bra det kan bli ;)

nästa helg blir de galej igen, sen på söndagen ska jag och bästaste moster maria gå på bounce.. kul eller VAD?

för er som missat eller bara undrar så lever emelie singel liv. sånt som händer, men de va nog också bäst. jag lever verkligen livet och är lycklig ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela