Emelie

letar nya äventyr

östersund

Publicerad 2010-07-22 20:08:55 i Allmänt,

efter lite för många timmar på tåget med en 3 årig galen tjej som resesällskap är jag nu framme i Östersund, norrland! Min fina vän med pöjk hade ställt klockan tidigt och kom och hämtade mig vid tåget och tog mig till en underbar soffa att sova i och sedan ett uppdukat frukostbord, men hur snällt och underbart va inte det då?

 

imorgon väntas grillfest hos syster, och för er som inte fattat eller som jag glömt att bjuda, så är de bara att dyka upp runt 5-6 snåret. ta med kött och dryck, resten fixar vi :) solen är beställd och det kommer bli en kväll att minnas med fina människor.

annars kommer dagarna här uppe va intensiva, mkt roliga möten och rätt mycket alkoholhaltigt, me like :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela