Emelie

letar nya äventyr

Tack för igår !!!!!!!!

Publicerad 2010-07-14 10:51:39 i Allmänt,

Hade en underbart fantastisk, trevlig, rolig och mysig kväll igår med fin fina vänner..
länge sen jag skrattade konstant i flera timmar. Vet inte om det är pumpen eller skrattkvällen som ligger bakom min träningsvärk ;) Tack som fan mina små hjärtan


Har för övrigt ont i hela kroppen, hårt pump pass igår, med en oerhört bra (läs snygg) instruktör.. eller okej, de va musklerna hans som var snygga.. galet.
blir mera träning idag, har börjat vänja mig med att springa runt själv på alla center men nu har äntligen moster Maria kommit tillbaka, så ikväll blir de Outdoor crosstraining, spännande.
imorgon hoppas jag på box på sture, bland bratsen som maria så fint uttryckte det.

hel omvändning i humöret iaf, känns skönt att leva igen efter några dagars jobbig pms.
3 dagar kvar sen får jag äntligen träffa min älskling Linnea, vi kommer garanterat göra Halmstad osäkert och syssla med sånt som hör till när man har semester :D

hem och packa stora resväskan sen. jag måste ju tydligen ta med mig allt jag äger när jag åker på semester.

jobba?! jag har nog redan gått på semester, för de enda jag gör är att lalla runt på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela