Emelie

letar nya äventyr

ShapeUp Club

Publicerad 2011-04-19 00:45:18 i Allmänt,

Underbar dag, började dock med en sjukt tråkig föreläsning.
Men sen fixade jag gratislunch (genom tips av Susie, tack!) Supergod sallad som jag avnjöt i solen tillsammans med mig själv och en bok (tyvärr pluggrelaterad, men jag måste väl sätta fart nu) Va så gudomligt skönt att sitta där på en parkbänk vid vattnet, somnade nästan. Tog mig vidare mot SATS Hornstull och Piloxing, när jag ändå var i farten så tog jag mig till Liljeholmen där ett 90 minuters Zumba-pass väntade. konsigt nog har jag inte deckat, för jag är sjukt trött och seg i kroppen.. imorgon vet jag en tjej som kommer vakna vrålhungrig!!!

På tal om mat, magdalena tipsade mig om en sida idag, där man lägger upp sin träning och sin kost. Den räknar ut hur många kalorier du ska få i dig på en dag, bland annat..Ska bli riktigt spännande att se om det händer någonting, med kroppen. Jag tränar en hel del, men äter för lite. Tro de eller ej, men de gör jag och det är väl anledningen till att man aldrig förlorar dom där extra kilona... Så jag ger det ett försök, kanske är precis detta jag behöver.

Imorgon står plugg på schemat sen är det dubbelpass igen, zumba och piloxing.. Bara för att jag kan och för att det är så satans kul, så det gäller att äta ordentligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela