Emelie

letar nya äventyr

dans gör mig lycklig

Publicerad 2011-08-26 23:13:05 i Allmänt,

Inte så konstigt att jag känner mig trött och på dåligt humör, då jag inte ätit speciellt mycket idag. Kom till insikt nu när jag kom hem att dagens intag av föda i princip inte bestått i någonting. skärpning!
Lämnar en trevlig kväll på Grappa pga detta, men var nog inte vidare värst socialt sällskap ändå.
Det blir upp tidigt imorgon för att fixa fram frukost, packa i ordning och försöka få lite struktur över dagarna som kommer.. Det är skolstart på måndag, mamma och pappa kommer, Cicki fyller år, jag ska vara hundvakt, ut på galej, jobba, hinna träna mellan alla olika aktiviteter. Jag brukar ha bra framförhållning och planering över saker, men tyvärr inte nu..

Att göra ikväll innan lampan slocknar: beställa böcker!!!!

dagens dansklass var amazing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela