Emelie

letar nya äventyr

Sport & Fitness festival

Publicerad 2011-08-22 23:54:23 i Allmänt,

Jag är helt slut i kroppen. Körde ett piloxing pass och sen ett zumba med bästaste Magalena. Det är en ära att få gå på klasser för henne, och samtidigt ha henne som vän. Hon motiverar, inspirerar och ger mig den energi som jag ofta behöver, vilket är helt galet bra.  Nu sitter jag på jobbet, 2 nätter kvar sen är det över för denna sommar. Men veckan är för den sakens skull inte oplanerad. Det är fullbokat i min kalender, så det gäller att trixa in allt som ska hinnas göra. Det är kul och precis så jag vill ha det. FULLT UPP!!

I helgen blir det träning för hela slanten, kommer befinna mig i Kista på detta: http://www.scanfitfestival.se/index.php

Det är då startskottet börjar för höstens träning, för min del.

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2012-01-12 22:47:27

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela