Emelie

letar nya äventyr

extern hårdisk.

Publicerad 2011-02-09 23:27:35 i Allmänt,

jag tappade det. suget, viljan och inspirationen. till plugget, eller rättare sagt vårt grupparbete.
vill bara att det ska bli klart, inlämnat och redovisat. Juridik är nästa moment, kanske inte låter så himla mycket bättre än de vi gör nu.  :P men de är väl lite så jag funkar, när det bara är dagar innan en deadline så vill jag helst redan va klar och ha fingrarna på ett nytt mål..

Köpte mig en dataväska idag, en fin, liten och behändig. Kan va bra att ha, när datorn oftast ska med till skolan, och träningsväskan ständigt hänger på min axel.  onsdagar är mina vilodagar, om ingen introducerar mig på något pass :) box finns som önskemål att sätta in som en stående klass på schemat. någon som e sugen?

dock tycker jag inte om vilodagar, för jag märker att jag inte har samma energi, att jag blir smått irriterad. och tappar suget (där får vi en förklaring till plugget) men det sitter väl i huvudet också.

men satan va lycklig jag är när jag vet att jag ska få dansa och känslan efteråt är obeskrivlig!

nu, packa väskan och sen kudden.

Fridens liljor!

förresten vet någon vart man köper bra billiga externa hårdiskar??
Kan va en bra investering nu som student, då datorn hänger med på de mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela