Emelie

letar nya äventyr

trött tjej.

Publicerad 2011-02-11 21:47:17 i Allmänt,

hela veckan har jag varit sjukt trött.. vet inte riktigt vad det beror på..
ligger helt utslagen i sängen, och här blir jag kvar tills jag vaknar när jag VILL imorgon :)
dock så måste jag va på jobbet till klockan 14, men det känns bara kul!!
skönt att jobba på helgerna faktiskt, hoppas de håller i sig så..
har inte direkt pengar eller lust att göra så mycket annat.
Då ska de va något speciellt som händer, och det gör det verkligen inte nu för tiden
men har ni något roligt på G, så kom med förslag. :P

idag skulle jag verkligen vilja säga att det har varit kaos här i Stockholm.
i princip all kollektivtrafik har varit inställd. det gäller väl att va ute i god tid närmsta dagarna och att inte boka in något jätte viktigt.. En smart idé kan va att bli bästis med någon med bil och anlita denne som en privat chaufför.
frivillig på den posten kanske? :)

Nu ska jag äta glass, dock insåg jag när jag kom hem från affären att de blev fel smak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela