Emelie

letar nya äventyr

3 kund

Publicerad 2011-01-14 20:40:12 i Allmänt,

Jag måste nog va den jobbigaste kunden lille Max haft idag på 3 butiken..
jag tycker inte om att gå in i butiker där personalen är så försäljningskåta (vilket dom oftast är i telefonbutiker)
i vilket fall så gick jag in för att höra om dom hade något schysst kontantkorts alternativ till mig, till min låsta telefon.
Så klart ställer dom en motfråga och vips så är man inlindad i ett val, antingen så får du det här, för det här coola priset, eller så väljer du de här andra alternativet.. Jag låter mig inte luras så lätt (vilket det inte skulle förvåna mig om jag blivit, trots alla mina frågor)

men tillslut visade han mig ett abonnemangs alternativ och till slut fick jag ge mig om att de kanske skulle bli billigare.. vilket ska bli mycket spännande att se, annars vet han att jag kommer tillbaka :) haha
jag var en mycket svårflörtad kund, en mycket skeptisk en. så jag tror i och för sig inte att han skulle våga "lura" mig.

Så nu är jag 3 kund.. har kvar min gamla telefon och mitt gamla nummer, så ni väljer själva om ni vill ringa/sms till halebop eller till tre. ni väljer vad som gynnar er :)

mumsig god middag gjorde jag ikväll, kors i taket så åt Emelie riktigt vanlig mat till middag istället för min frukost mat... avslutade med lite choklad...

nä, nu måste jag återgå till alla inställningar.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-01-16 04:02:34

memmelie, du måste se till att börja äta frukost så du får i dig all näring du trenger!!! bums! PUSS

Postat av: sofia

Publicerad 2011-01-16 04:03:22

Riktig middag menar jag ju såklart. jag är trött i huvudet. puss igen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela