Emelie

letar nya äventyr

aktiv dag

Publicerad 2011-01-06 18:34:16 i Allmänt,

Kan säga att jag var rätt trött imorse när klockan ringde, men riktigt skönt att jag tog mig iväg på Zumban. För shit va roligt det var. Ännu ett pass att försöka klämma in på veckas 7 dagar.. hur ska man kunna välja på vårens alla roliga klasser? nästa vecka kör vårschemat igång på riktigt, intressant! :)

efter träningen tog jag mig ut i snöstormen och in till stan för lite shopping, lite shopping som blev rätt mycket shopping. men 1600:- senare är jag sjukt nöjd med ALLA mina köp, och i och med alla dessa nytillskott i garderoben så lovade jag mig själv att verkligen rensa ut kläder och skit som jag inte använder... nu är de dags!

favoritköpet idag är dessa skor


i övrigt blev det en väska och ett par shorts (fast i beige) från vila



En vårjacka (i en mer beige nyans , inte vit som på bilden) och en snygg oversize kavaj (även den i vit/beige) från bikbok




en super mysig lång hoodtröja (i svart med guld detaljer) linne och mysiga adidas brallor från stadium.



Allt detta + en svart träningstop från stadium för under 1600:-.
Är de inte bra så säg, jag är sjukt nöjd i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela