Emelie

letar nya äventyr

batteri

Publicerad 2011-01-16 11:46:01 i Allmänt,

en mycket trevlig kväll spenderades ute på söder med roligt sällskap igår.
Tack och lov att typ alla är tillbaka i Stockholm nu, ogillar jullov och att folk flyr från staden..
Nu får vi se till att kvalitetshänga igen, inte sant?! :)
Gröt frukost och jag är redo för dagens danspass.. sen fika med Anna :D


måste säga att mobilens batteri suger..när det larmar om att det bara är 15% kvar så finns de en bra knapp som heter "varför".. och det är väldigt intressant att veta att batteriet har användas till 64% i oaktivt läge.. så batteriet är urladdat trots att jag legat och sovit hela natten och inte rört den.. Är inte de konstigt och framförallt värdelöst och korkat.. nån som vet hur man åtgärdar det problemet? eller ska jag behöva ladda telefonen 2 ggr per dag??? i så fall funkar min gamla betydligt bättre..

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2011-01-16 18:48:24

Har du dålig mottagning så den söker täckning?

Har du skärmsläckare?

Har du ngn annan specialfunktion på den som drar ur batteriet?



Hoppas du har det bäst i övrigt! PUss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela