Emelie

letar nya äventyr

böcker...

Publicerad 2011-01-18 16:03:52 i Allmänt,

köpt min första kurslitteratur.
640:-, åh va härligt att va student, jag verkligen älskade att få lägga pengar på böcker..
lite ironi, men samtidigt kan jag vara glad att jag har valt en utbildning som jag tror kommer va oerhört intressant rakt igenom, så det mesta kommer nog va intressant och värt vartenda öre.

idag hade vi en väldigt bra föreläsning om ordet Solidaritet av Tom Alandh, som är en prisbelönad och mycket uppskattad journalist och dokumentärfilmare. Vi fick se några snuttar från filmer han gjort. Riktigt intressant!!!

nu lite läsning innan boxpasset senare ikväll, riktigt länge sen, men gud vad jag längtat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela