Emelie

letar nya äventyr

box

Publicerad 2011-01-18 22:56:44 i Allmänt,

helt slut...det var som sagt riktigt länge sedan jag tog med mig boxhandskarna och körde ett boxpass på SATS, men idag dammades dom av och efter det 75 minuter långa passet, så var det inte bara jag som var helt död i lokalen.. trots mitt dansande så vet jag att kroppen kommer kännas liiiite aningen öm imorgon, vill inte veta hur de känns på torsdag..

men jäklar va kul de va ;) skulle boka in en tid för genomgång av alla maskiner i gym delen (lika bra så slipper man göra fel liksom) men eftersom alla har fått för sig att börja träna nu så är de fullbokat.. januari och februari är det smockat med folk på gymmen, sen tunnar det ut tydligen..  :P

får se när jag får mig en tid..

imorgon ska jag jobba, lite säga hej då men samtidigt inte. kul att få göra en snabbvisit :) Mando i lagom dos, de funkar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela