Emelie

letar nya äventyr

fest sugen...

Publicerad 2011-01-13 21:26:52 i Allmänt,

på nåt vis hamnade jag bland massa partylåtar på Spotify, vilket genast fick mig på riktigt grymt partyhumör..
galen dans på en shysst klubb, drinkar, en flirt, lagomt berusad, en sån kväll man känner sig extra snygg och på topp helt enkelt.

(konsitgt nog var det jag som skrev för några dagar sen att jag kommit på varför jag aldrig går ut längre.. nu är frågan om jag ska göra mig påmind om min attack/påhopp på människor från förra helgen.. eller om jag ska ladda om för en utgång i helgen?)

nu packa om träningsväskan från kvällens zumbaclothes till kläder anpassat till detta <---- (klicka på detta, jag vet att länkarna syns dåligt) som vi förmodligen kommer att dansa på fredagsdansen imorgon. Om inte blir det mitt musikval: PINK !! :)

(jag har nu förflyttats till köplats 92 på eventklassen, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela