Emelie

letar nya äventyr

göra mig en tjänst?!

Publicerad 2011-01-11 17:00:23 i Allmänt,

har en Adele period just nu, har ni inte lyssnat på henne så måste ni göra de NU...
har en vilodag från träning idag, men vad göra man egentligen en sån dag, en oplanerad dag.. är de då man skulle ha planerat in tvätt? kanske man ska ta sig tid att läsa lite? hm. jag vet precis vad det blir för min del, sängen, tv på i bakgrunden, sen kommer jag sitta som fastklistrad vid denna dator.. livet är bra kul ibland. (eller?)  kommer sakta men säkert kanske bli lite nervös också. har en känsla över att det inte kommer att gå så bra i antagningen imorgon, det kommer göra mig ledsen, orkeslös och kanske lite deprimerad en tid framöver. Så vill ni förhindra detta kan ni ju försöka muta den ansvariga för antagningarna till Socionomutbildningen på Stockholms universitet. please!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela