Emelie

letar nya äventyr

huvudvärk... är kaffe lösningen..

Publicerad 2011-01-07 16:04:34 i Allmänt,

igår kom jag hem med huvudvärk, jag hade fruktansvärt ont i huvudet.
min första tanke var att det var shoppingen på stan som framkallat den, + att jag inte åt ordentlingt efter träningen, (då jag blev kvar på stan..) huvudvärken satt i hela kvällen så jag gick och la mig relativ tidigt.
vaknade imorse - med huvudvärk... halva dagen har gått och den sitter i, tills jag kom på att jag under två hela dagar inte druckit en endaste kopp kaffe.. kan det va huvudvärksproblemet?
sitter i alla fall och avnjuter en kopp nu, ska bli spännande att se om det går över.

imorgon ska jag oh Elin bruncha asiatiskt på Berns, me like!!
men innan kroppen tar helg så blir de lite jazz dans vid lunch tid :D
kvällen spenderas nog med mig själv och let´s dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela