Emelie

letar nya äventyr

jag som bara ville se hockey.

Publicerad 2011-01-03 22:10:02 i Allmänt,

helt sjukt, jag plockade upp tv för någon timme sedan, för att jag ville se hur det gick för Sverige i JVM semifinalen. tar upp fotstativet, slänger ur fjärrkontrollen på sängen, monterar upp tvn och ställer den på golvet (provisoriskt, tills den kommer upp på väggen) sätter på tvn, lägger mig i sängen och ska börja bläddra... hmm, vart la emelie fjärrkontrollen? jag har helt ärligt letat efter den i en timma, konstant letande i en timme.. förstår ni? helt sjukt, bäddade ur hela sängen, kollade kartongen 4ggr, kollade under sängen, mellan madrasserna, på toaletten, i köket, bland kläderna.. överallt liksom..

vet ni vart jag hittar den? Jo i min dataväska, längst ner i min dataväska, som för övrigt va stängd..
Är det inte helt sjukt?

och vad insåg jag under denna timme, jo att tjejen som bodde här innan mig inte va sådär jätte duktig på att städa, det blir ett varv med damsugaren imorgon vill jag lova!

och i allt letande och under detta blogginlägg så har jag missat hela första perioden. 2 kvar då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela