Emelie

letar nya äventyr

skaffa en PT?!..

Publicerad 2011-01-12 20:35:06 i Allmänt,

Dans step med Annika stod på schemat ikväll och på nåt vis så kokar det på alla hennes klasser, det är tempo det är ös, det är lite utmaning, det är kul! Träning är och ska va roligt, just nu älskar jag vad jag får uppleva var och varannan dag. jag kallar det lycka, att dansa är lycka!!

Det enda som fattas nu är att jag egentligen skulle behöva en PT som kör med mig i gymmet, måste köra lite mer styrketräning, eller måste, men jag vill. men drar mig verkligen för att göra det.
Någon som vill ställa upp frivilligt med lite experthjälp?!  :)

Någon som missat att solsidan börjar på söndag, längtar vi eller längtar vi?! :)

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2011-01-13 04:33:59

Vi lääääängtar!!! Jag hoppas på att kunna se det på nätet. Och jag längtar efter dig också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela