Emelie

letar nya äventyr

tranbär..

Publicerad 2011-01-30 15:51:02 i Allmänt,

åkte in till stan för att möta upp Anna och Ylva för att inta en panik bestämd frukostbuffé.
String café på söder hade en billig frukostbuffé för 70:-, fanns ju inte överdrivet med saker att äta.. Men att de fanns pannkaka, glass och bär säger väl de mesta! mysigt fik, och trevlig sällskap.

Däremot så var jag nog inte så pigg som jag kände mig på morgonen, åkte hem efter brunchen och dog, känner mig trött, seg och lite febrig. så lika bra att vila, för de sista jag vill är att missa Piloxingpasset imorgon. vägra bli sjuk!

Hoppas på att jag drivit ut alla bakterier så jag slipper gå till läkaren imorgon och be om antibiotika för urinvägsinfektion (vill jag helst slippa)

Denna helg har The Nike BLAST intagit Frescati hallen.. tyvärr har jag inte alltid så bra koll på saker och ting, och va därför sen med att boka in mig.. Men nästa år ska jag också va med på THE NIKE BLAST!!!!
och under 2011 ska jag passa på att springa på massa andra träningskonvent som kommer i min väg :)
Så hör gärna av er om ni ser något träning och dansinspirerat här i Stockholm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela