Emelie

letar nya äventyr

Xperia

Publicerad 2011-01-10 23:00:15 i Allmänt,

Bredvid min säng ligger det en fint inpackad liten telefon, en Xperia x10 mini.
Jag hade inte en tanke på att köpa en telefon just nu, eller tanken var väl att köpa en iPhone..
men nu fick jag denna till en riktigt bra pris, som jag inte kunde tacka nej till. :)
Problemet är att den är låst, så det måste fixas snarast så jag kan börja leka med min nya fina!
de kliar i fingrarna...vill använda den nu!

idag blev det både Piloxing och dans och jag kan inte va annat än nöjd efter dom 2 timmarna på sats Hornstull.

Har precis kollat på första avsnittet av konferensresan på kanal 5 (web-tv).
haha, vilket skämt! men jag gillar det, jag älskar Filip och Fredrik känslan i presentationerna samt förlöjligandet över alla människor. alla program man kan skratta till (oavsett om det är av humor eller över hur patetiskt löjligt vissa saker kan va) så måste de ju ändå va ett lyckat program. Om dom lyckas få tittare att skratta. eller?
såg ni första avsnittet? vad tyckte ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela