Emelie

letar nya äventyr

natt

Publicerad 2011-07-14 17:54:36 i Allmänt,

Jag jobbar natt nu i veckan, har jobbat 1, 4 kvar... Det bästa med att jobba natt är att: på morgonkvisten då alla är som tröttast och egentligen vill ligga kvar i sängen, det är då jag får gotta ner mig som mest och mysigast. Sen får jag sova hela dagen om jag vill. Är det dessutom fult väder så kan man ligga kvar extra längre. Och det är aldrig jobbigt att kliva upp. Däremot finns det vissa nackdelar också, inte så många men dom finns. En sak som är särsklit tråkigt just på vårt företag är att det inte finns så fasligt mycket saker att göra. Jag är en arbetsmyra, jag vill gärna göra saker hela tiden, prata med folk och vara social. Tänk er att jobba ett helt arbetspass och i princip inte prata med någon, det känns rätt trist va?! Men men, jag ska absolut inte klaga. Jag får som sagt sova hur länge jag vill på dagarna och lönen blir lite roligare än vanligt. :)

Nu ska jag äta frukost?! eller nåt liknande.
Sen åker jag söder om stan för att jobba.
En vecka kvar sen är det tåget mot Östersund som gäller :)

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela