Emelie

letar nya äventyr

NIKE

Publicerad 2011-07-12 20:44:43 i Allmänt,

Jag unnade mig lite nya träningskläder på rean igår. Tidigare har jag köpt det som varit billigt och snyggt, denna gång tänkte jag lite mer kvalité.. Så i min påse hamnade ett antal nike plagg. Jag äger sedan tidigare nåt enstaka plagg från nike, men mer i bomullsmaterial.. Denna gång blev det nike dri-fit och det är kanske det bästa träningsköp jag gjort.. Jag svettas oerhört mycket när jag tränar, så det är oerhört skönt att då ha på sig plagg som har en funktion till det.. Dagens Zumba pass blev på nåt sätt lite roligare, först och främst snygga nya kläder, sen kläder med funktion!! Underbart.

Ett av mina inköpta linnen. (köpte bl.a ett likadant i vitt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela