Emelie

letar nya äventyr

firande med klassen

Publicerad 2011-06-03 01:01:19 i Allmänt,

idag är en sådan dag som jag önskat att dygnet hade lite fler timmar.. Jag HAR pluggat hela dagen, besvarat 1 fråga av 4... sjukt segt.. hade hoppats på att hinna med lite mer..men på g i alla fall. Nu har jag en jobb helg framför mig.. inte nattpass som det var tänkt utan kvällspass, vilket egentligen inte passar mig, för nu hinner jag inte plugga lika mycket!!! men jag kliver upp tidigt imorgon, kör så det ryker fram tills jobbstart.. sen blir det nattuggla, ska ladda med redbull imorgon. och jag får inte glömma systemet.

På måndag är det nationaldagen, men framförallt firande med klassen, det är min lilla ljuspunkt just nu.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela