Emelie

letar nya äventyr

halva veckan..

Publicerad 2011-06-01 05:21:44 i Allmänt,

vore sjukt kul om jag klarade tentan imorgon, kul bara för att jag inte har läst något.. kommer ju inte ske, men det vore kul...resten av veckan består i jobb och plugg, förhoppningsvis är jag klar med hemtentan på söndag!! (kommer ju inte heller ske, men de vore ju kul) På måndag är det nationaldag, jag är ledig och det ska firas med klassen. därför vore det kul att vara klar med skolan..

jag jobbar, därav ett inlägg vid 05, vem är egentligen vaken den här tiden, förutom jag?

galet vad dagvild man blir när man jobbar natt.. igår (tisdag) tog min kusin Kevin studenten, jag smet förbi för lite studentmottagnings mat och sjukt god tårta. idag är det onsdag och halva veckan har passerat. planering och fokusering nu emelie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela