Emelie

letar nya äventyr

blä.

Publicerad 2011-03-23 13:42:19 i Allmänt,

det är över, men inte med ett lättnads känsla, utan mer en klump i magen inför omtenten, jag kan nästan garantera er om att jag kommer få lov att göra en omtenta. Eftersom att jag krånglade till allt, vilket jag sa till mig själv innann att inte göra, svara bara på frågorna, oavsett om det låter löjligt eller för lätt.. tror ni jag gjorde det? nej, jag hittade på svar som jag inte ens hade belägg för, istället för att skriva sånt som faktiskt uppkom i litteraturen..

blä....
som att det skulle kännas skönt nu när det är över? nej.
och till råga på allt så ställde typ hela klassen in den bestämda ölen som skulle inträffa idag, kul liksom!!
tur Linda ville hitta på nåt, för det känns inte så jävla lockande att sitta hemma och vara bitter över en juridik tenta som gick åt skogen...

Jag skulle vara glad om jag fick ett E, men jag tror inte ens det är möjligt..fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela