Emelie

letar nya äventyr

huvudvärk

Publicerad 2011-03-06 18:46:11 i Allmänt,

det är fan länge sedan som jag mådde så dåligt som jag har gjort idag.. Har aldrig tidigare varit med om en sån huvudvärk, såg den härliga solen ute (som många säkert har njutit av) men den fick mig att må ännu sämre.. Jag har legat utslagen i min säng fram till 17.00 ungefär.. helt galet!
Så nu vet jag ju varför jag inte går ut längre, för jag vill inte utsätta min kropp för att må så här dåligt en gång till..

bäst att jag trycker i mig lite glass, tror kroppen behöver det en dag som denna.
sen är det böckerna som gäller en stund.

Frida hade fixat det jätte bra igår, jätte mysigt att få fira henne på födelsedagen, däremot skulle jag ha åkt hem därifrån och inte röjt runt på stan halva natten. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela