Emelie

letar nya äventyr

jordgubbar

Publicerad 2011-03-10 22:35:33 i Allmänt,

Helt slut i kroppen efter zumban idag (antingen är det nån sjukdom på gång) eller så var kroppen bara sur för att den fått vila några dagar..  Inte meningen kroppen, nu kör vi igen.
Sista gången imorgon för my immortal korren, det ska tydligen va filmkamera där imorgon också. ;)
Efter passet passade jag på att handla (älskar ICA som ligger i liljeholmens centrum). Det första jag ser när jag kliver in i äffären är jordgubbar, åh fan va gott.. men tänkte att dom förmodligen inte skulle va så goda, såhär i mars. Men provade ändå en ask och dom var underbart goda :D

Det finns massa "att ha" saker på HM just nu, Bikini, långklänning, skor, bh, väska, solbrillor. Kan ni förstå vad jag laddar upp inför? sommaren såklart och jag vill va redo. HM har precis dom sakerna jag behöver (vill) ha.
Men första prio är att hitta ett par nya träningsskor. Mina har jag haft alldeles för länge.
Någon som hört talas om Easytone skorna?? jag har ju funderat på dom ett tag, men vill ha lite kommentarer om dom funkar och är sköna. nån som vet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela