Emelie

letar nya äventyr

skitdag.

Publicerad 2011-03-05 15:39:07 i Allmänt,

jag skulle verkligen kunna beklaga mig, spotta ur mig allt jag känner men jag besparar er delvis på det.
men ibland måste man få gråta, gråta ut riktigt mycket.. vad saken gäller? jo de här jävla pissfattiga studentlivet..

tyckte alla sa att studentlivet skulle va roligt?! vad hände..

jazz-passet jag var på va kul, roligt när instruktörerna nischar sina klasser, finns 2 jazzklasser på hela SATS i stockholm, lite väl lite va?! det finns väl lika många jazz människor som det finns street människor?!
dock levde jag idag inte så länge på danskänslan, på grund av dom där jävla pengarna.

Jag hatar det.. 3 år kvar, jag jublar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela