Emelie

letar nya äventyr

trött i kroppen..

Publicerad 2011-03-01 23:36:07 i Allmänt,

Fick en chock när jag skulle byta om innan Zumban ikväll, jag inser att mina ben inte fått någon sorts tjejig omsorg på lääänge. vart kom allt hår ifrån? tur att det fortfarande är kallt ute och att man klär sig ordentligt. För dom där björnbenen vill ingen se. (dock fick träningsfolket stå ut ikväll)

När jag sedan kom till piloxingpasset och hade börjat med uppvärmningen, så ville jag bara springa därifrån.
Jag var så oerhört trött i kroppen, tog mig ändå igenom passet.. Men 2 vilodagar har nog aldrig varit så efterlängtat som nu, min kropp behöver vila!!

Är bio sugen, och först står Black Swan på listan, har inte hört någonting alls om det, förutom att Natalie Portman fick en oscars för den. Sen handlar den ju om dans, behöver jag säga mer?! Den har premiär på fredag, nån som är sugen?

btw, imorgon ska björnpälsen bort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela