Emelie

letar nya äventyr

hängstol.

Publicerad 2011-03-15 20:29:11 i Allmänt,

påminnelse till mig själv: ät inte nöt/russin mix samma dag(några timmar innan) träning.

Klev upp tidigt för att plugga -check.
lunch och jobb infomöte -check
plugg - check
träning - halv check.
gårdagens planering gick ju typ som planerat ;)

Jag vet att jag inte tål russin, ändå ska jag testa/utmana mig själv då och då. ibland går det ju visserligen bra, men inte alltid... Så att komma ihåg till senare, aldrig ska jag äta russin samma dag som träning..
Synd att det är något jag tycker mycket om, hade ju inte varit några problem att få ont i magen av tex lakrits, det äter jag ju aldrig (äckligt) :P

Jag har suttit och pluggat mitt i smeten idag, på plattan skulle man kunna säga..
fast i en sådan här snygg och skön sak:



Härligt att sitta nån våning upp, med fokus på läsningen men att sedan kunna ta en paus för att blicka ut och kolla på alla människor som rör sig här i stan.. några solade, några käkade lunch på bänkar, några hade sjukt bråttom, några killar skatade i fontänen, några tjejer dansade med musik från hörlurarna, några pundare, mammor, pappor, barn, gamla. Alla sorter, verkligen!

imorgon laddar jag väskan med lunch låda och gosaker, blir skolan hela långa dagen, öva tentafrågor!!!!!
ikväll har jag nog gett upp, kvällar ska inte ägnas till plugg, eller hur?? då ska man med gott samvete kunna slappa och göra inget. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela