Emelie

letar nya äventyr

juridik....

Publicerad 2011-03-21 12:19:06 i Allmänt,

okej, kanske inte behöver bli blond redan nu, det kan ju faktiskt vänta till sommaren, det kanske bara är längden jag vill åt.. Så jag ska försöka hitta rätt färg i clips.. Så får vi se om jag blir tillfredställd :)

Vi har tenta i juridik på onsdag, jag är inte ett dugg stressad, kan inte påstå att jag är påläst, men med tanke på att man får använda bibeln (lagboken) under tentan så borde det gå bra. ;) Så svårt att veta vad man ska förbereda sig på. Borde kanske läst mer, men imorgon ska vi ha en hel dag, diskutera och göra massa tentor, då borde det väl sätta sig va?? lite i alla fall, annars är det väl inte mer än att man får lov att göra om den...

skola i två timmar nu, sen piloxing, fy fan va skönt med träning efter en svullo helg i söder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela